SERVICE ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ο κύριος στόχος μας.Για αυτό δημιουργήσαμε την ομάδα Comfort Team, η οποία διαχειρίζεται όλα τα θέματα Εγκατάστασης, Συντήρησης, Επισκευής, Εγγύησης, Μετεγκατάστασης, Ανταλλακτικών και Εξαρτημάτων των οικιακών και ημικεντρικών μονάδων Toshiba.
Επικοινωνήστε με τη γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00 (εκτός Κυριακής):
801 11 19000 (από σταθερό)
210 67 96 360 (από κινητό)
E-mail: comfort.team@ahi-carrier.eu
Έχετε κάποια ερώτηση;
Στείλτε μας το μήνυμά σας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο
Your concerns matter. Kindly reach out to us by sending a message on the mail Id WeAreListening@ahi-carrier.com to escalate your unresolved issues directly to the attention of our top management and we will ensure prompt attention and resolution.